طرح سنگ ساختمان

طرح سنگ سیمانی

طرح سنگ ساختمان

طرح سنگ ساختمان نوعی معماری ساختمانی است که میتوان در نمای بیرونی ساختمان و ویلا، سطح دیوار،آلاچیق و…… به کار برد . مصالح مورد استفاده در این نما ارزان بوده و برای مشتری مقرون به صرفست . مصالح مورد نیاز  این نما سیمان و ماسه است و در آخر کار طی چند مرحله رنگ آمیزی توسط اجراکننده ، کار به اتمام میرسد .

این طرح پس از رنگ آمیزی ، زیبایی فراوانی پیدا کرده وهمانند سنگ و چوب طبیعی میشود. این نما از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای عمر طولانی میباشد . نکته قابل ملاحضه این طرح ، مدت زمان انجام آن است. استادکاران ماهر نمارویان ، این نما را با کیفیتی عالی و قیمتی بسیار مناسب در مدت زمان بسیار کوتاه برای  شما درخواست کننده محترم در سراسر کشور اجرا می کنند. شما متقاضی محترم میتوانید برای گرفتن مشاوره و عقد قرارداد با شماره تماس های ما و یا از طریق شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید.           

مروری بر ویژگی های منحصر به فرد این نما

 زیبایی و کیفیت بسیار بالا

قیمت بسیار مناسب

مدت زمان کوتاه آن

استحکام بالا

عمر بسیار طولانی 

مصالح کم هزینه

انتخاب رنگ و طرح توسط مشتری    

گروه نماکاری نمارویان

نمای طرح سنگ سیمانی

طرح سنگ ساختمان همانطور که از نمایش پیداست طرحی مشابه به سنگ و چوب طبیعی است که الهام گرفته از طبیعت میباشد و دارای زیبایی منحصر به  فرد نسبت به نماهای دیگر است. شما درخواست کننده محترم میتوانید به سلیقه خودتان رنگ و طرح را انتخاب کنید. هدف ما جلب رضایت شماست.

مروری بر ویژگی های منحصر به فرد این نما :

  1. زیبایی و کیفیت بسیار بالا
  2. قیمت بسیار مناسب
  3. مدت زمان کوتاه آن
  4. استحکام بالا
  5. عمر بسیار طولانی 
  6. مصالح کم هزینه
  7. انتخاب رنگ و طرح توسط مشتری  

استادکاران ماهر نمارویان ، این نما را با کیفیتی عالی و قیمتی بسیار مناسب در مدت زمان بسیار کوتاه برای  شما درخواست کننده محترم در سراسر کشور اجرا می کنند. شما متقاضی محترم میتوانید برای گرفتن مشاوره و عقد قرارداد با شماره تماس های ما و یا از طریق شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید.کیفیت یعنی اینکه درست انجامش دهیم حتی اگر کسی نمیبیند.

طرح سنگ و چوب
نمای طرح سنگ و چوب
طرح سنگ وچوب

صفحه اصلی

مطالب

دیدگاهتان را بنویسید