سیمانکاری نمای طرح سنگ

سیمانکاری نمای طرح سنگ

سیمانکاری نمای طرح سنگ

طرح سنگ و چوب نوعی معماری ساختمانی است که میتوان در نمای بیرونی ساختمان و ویلا، سطح دیوار،آلاچیق و…… به کار برد . مصالح مورد استفاده در این نما ارزان بوده و برای مشتری مقرون به صرفست . مصالح مورد نیاز  این نما سیمان و ماسه است و در آخر کار طی چند مرحله رنگ آمیزی توسط اجراکننده ، کار به اتمام میرسد . این طرح پس از رنگ آمیزی ، زیبایی فراوانی پیدا کرده وهمانند سنگ و چوب طبیعی میشود. این نما از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای عمر طولانی میباشد .

نکته قابل ملاحضه این طرح ، مدت زمان انجام آن است. استادکاران ماهر نمارویان ، این نما را با کیفیتی عالی و قیمتی بسیار مناسب در مدت زمان بسیار کوتاه برای  شما درخواست کننده محترم در سراسر کشور اجرا می کنند. شما متقاضی محترم میتوانید برای گرفتن مشاوره و عقد قرارداد با شماره تماس های ما و یا از طریق شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید.   

سیمانکاری نمای طرح سنگ
سیمانکاری نمای طرح سنگ

       

مروری بر ویژگی های منحصر به فرد این نما :

  1. زیبایی و کیفیت بسیار بالا
  2. قیمت بسیار مناسب
  3. مدت زمان کوتاه آن
  4. استحکام بالا
  5. عمر بسیار طولانی 
  6. مصالح کم هزینه
  7. انتخاب رنگ و طرح توسط مشتری    
طرح سنگ و چوب
طرح سنگ وچوب

سیمانکاری نمای طرح سنگ

نماهای سیمانی نیز انواع مختلفی دارد از قبیل تخته ماله، طرح سنگ و چوب، چکشی، سیمان شسته و … که هر کدام با دانه‌های ماسه مختلف رنگی در محل ساخته می‌شود.. در موقع سیمان‌کاری ابتدا زیر کار را سیمان معمولی و ماسه می‌پوشانند که به این لایه اصطلاحاً آستر می‌گویند قبل از آستر کردن باید تمام سطح دیوار شمشه‌گیری بشود. آنگاه باید بین شمشه‌ها را با ملات ماسه سیمان پر کرد. برای سیمانکاری نمای طرح سنگ وچوب نیازی به داشتن زیرکار نیست و این یکی از مزایای خوب این نماکاری است. طرح سنگ سیمانی یکی از به صرفه ترین نماهای ممکن از لحاظ قیمت می باشد.

سیمانکاری انواع نماهای سیمانی

طرح سنگ و چوب همانطور که از نمایش پیداست طرحی مشابه به سنگ و چوب طبیعی است که الهام گرفته از طبیعت میباشد و دارای زیبایی منحصر به  فرد نسبت به نماهای دیگر است. شما درخواست کننده محترم میتوانید به سلیقه خودتان رنگ و طرح را انتخاب کنید. هدف ما جلب رضایت شماست.

طرح سنگ سیمانی

دیدگاهتان را بنویسید